mandag, mai 18, 2015

Rose of paper & roses

God mandag og gratulerer med dagen som var!

Håper alle hadde en super feiring av nasjonaldagen vår. Lørdag 16 mai kom jeg hjem fra jobb og fant en vakker papirrose i en av kurvene i gangen. Videre inn på kjøkkenet stod det en vase med nydelige grønnrosa roser. Manfolket vet virkelig hvilke roser jeg liker. Joda røde roser er fine, men dette er min favoritt. I rosen laget av papir sto det en veldig fin bursdagshilsen som ikke skal gjentaes her. Den skal jeg bare nyte i fred og ro. 



Jeg feiret bursdag og nasjonaldagen med flotte og gode venninner, hvor vi hadde stelt i stand champagnefrokost, kake og grilling til middag. Gubbene var dratt med og vi hadde det så koselig. Har mange bilder å gå igjennom, redigere osv som jeg har lyst å dele med dere. Spørs om jeg rekker det før jobb! Jeg skulle så inderlig ønske jeg hadde fri idag, for jeg kjenner at det blir litt ekstra tungt å dra på jobb til kl 14.

Men, er ikke rosene fine da? <3



- Vi snakkes

2 kommentarer:

  1. Må si Marius har vært flink:) håper du hadde en fin bursdag:)

    SvarSlett
  2. Nyyyydelige roser ! :-) :-) :-)

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)