tirsdag, mai 12, 2015

Dancing Queens

Jeg er tydelig vis ikke lagd for tidlige vakter lengre. Jeg stod opp syv idag, og jeg har knapt rukket å være hjemme i 2 timer. Likevel er det tredje gangen jeg holder på å sovne mens jeg spiller xbox og 2 gangen jeg faktisk har duppet på senga sammen med pusene. At det er mulig! Men det er jo enda et godt tegn på at kroppen tilpasser seg en rytme, og blir helt rar når man går utenfor den.


Over til noe mye koseligere, bilder fra lørdagen! Jeg har så spreke og kule venninner som synes det var helt greit at jeg legger ut disse bildene. Jeg gikk hele forrige uke og gledet meg som en aldri så liten dancing queen til denne kvelden. Og det tror jeg de også har gjort.

Denne kvelden har ligget i planene helt siden de en gang i April fant ut at jeg hadde spillet Dance Central Spotlight på xbox one.  Ett spill jeg selv ikke hadde gitt så mye oppmerksomhet før jeg skjønte hvor fantastisk artig det ville være på fest. Dance Central Spotlight er et Kinect spill hvor man må gjøre bevegelsene til danserne for å score poeng. Man samler dancemoves og poeng og låser dermed opp nye danserutiner. Artig!

Det var bare alltid en arbeidshelg i veien for min del, men endelig var det fri helg - nå skulle det danses! Kan du tenke deg hvor mye jeg så frem til det? Frihelg OG en lørdagskveld med disse råe jentene.





Enn at fire jenter kan ha det så gøy!  Vi tenkte jo vi skulle ta med de nye danseskillsene våre ut på byen, men vi hadde det rett og slett så festlig at vi ble bare hjemme hos meg vi. Hvorfor dra herfra når stemningen var så rå som den var her? Vi skrudde opp lyden og danset til vi ikke klarte mer. Og dermed bevegde oss videre til push-ups og andre relaterte ting vi ønsket å lære oss. Om jeg var sliten dagen der på? åh ja!

Kan vel trygt si at dette kommer til å gjentaes. Og jeg kan med hånda på hjerte si at disse jentene er gull verdt :)





<3

1 kommentar:

  1. Det så utrolig festlig ut. Det har jeg lyst å bli med på<3

    SvarSlett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)