mandag, mai 04, 2015

1st of May Coffee

God mandag alle sammen! Nei, jeg er vist ikke noe til helgeblogger. Iallfall ikke i arbeidshelgene. Jeg var så utkjørt på lørdagen at det var ikke måte på. Dermed ble søndagen brukt til å daffe og se serie. 

Det hjalp ikke så mye på helgeformen at jeg hadde fri dagen før, men det var en utrolig koselig dag. Veronica og jeg dro og drakk kaffe på Dromedar på Bakklandet på fredagen. Vi tenkte ikke så mye på at det var 1.mai og byen var fulle av folk grunnet toget. Så det ble litt vandring før vi til slutt havnet på fine vakkre Bakklandet. Vi var så heldig med været at vi til og med satt ute og koste oss. Jeg sverger, ingenting er som en kopp god kaffe, sol og godt selskap. 



Dette skal absolutt gjentaes. Det er noe egent med å dra ut og skravle over en kopp kaffe. Og det har bare vært så alt for lenge siden sist. <3


- vi snakkes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)