tirsdag, april 07, 2015

Something new & pink

I skrivende stund koser jeg meg med en kopp mocca latte fra kapselmaskinen min og høy musikk på anlegget. Jeg hold på å sovne her i sted da jeg skulle kose med største pus som hadde krøllet seg så fint oppå sengen. Alarmbjellene burde jo ha ringt. Jeg kom meg utrolig nokk opp halv 8 idag, og hadde nettopp vært på trening.



Apropo trening så ble det en rygg økt med gubben i dag. Jeg dro jo han selvfølgelig å Clas Ohlson for å kjøpe meg et headset før trening. Det var nesten uutholdelig og ikke ha noe motivasjons musikk på øret da jeg trente i går, så jeg måtte bare ha tak i det og grep sjansen på vei til 3T. Det ble Clas Ohlsons egne Stereo Headset. Vil jo helst ha Apple Earpods etter som jeg er utrolig fornøyd med dem, men de er litt dyrere. Og jeg har nettopp mistet et relativt nytt et. Likevell, må si jeg fallt for den knæsje rosafargen, og at ledningen var flat og bred. Nå trenger jeg bare noe smart å surre dem rundt slik at jeg ikke ødelegger eller mister dem.

Dagens trening var som sagt en økt på rygg, og biceps selvfølgelig. Gubben trener 3 splitt, noe som fungerer helt greit for meg. Bortsett fra at jeg har med alternative ben/rumpe øvelser på bryst og triceps økta. Ben 2 ganger i uken må til! Det kjentes iallefall godt å ta 50 kg i markløft i dag. Ble 37 kg på ro, og der vet jeg at jeg egentlig klarer 40. Men grepet var ikke helt med. NESTE GANG! :P Fikk perset meg på hang-ups med lilla strikk, endelig lagt fra meg det grønne - hurra! Jeg fikk og økt litt på vekta under nedtrekk med bred og smal grep. Føler det hjalp veldig å ha motivasjons musikk på øret altså!



Det er og foresten bare til å bli vandt med oppdateringer om trening! Det er godt å fortelle om noe jeg brenner for, og det er godt for meg selv å ha et lite referat å se tilbake til. Samtidig er det for å motive meg selv til å pushe litt ekstra. Det er så godt hver gang jeg klarer ett av de små målene jeg setter meg, og fremgang er så utrolig viktig. 50 kg på mark var virkelig en milepæl for meg, noe som jeg klarte litt før påske. Og da savnet jeg å ha et sted jeg kunne fortelle gladnyheten på.

Nå skal jeg ha i meg resten av kaffen og lete fram støvsugeren. Med langhårete katter er vi nøgd til å støvsuge 2 ganger i uken. Etter det må jeg handle meg noe middag! Dagen går unna her med andre ord, og jeg skal komme meg tidlig i seng etter som jeg skal på jobb til kl 8 imorgen!

Hvordan har din start på uken etter påska vært? :)

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)