søndag, april 05, 2015

Snow, rain, sun and then snow again

God formiddag! Så var det 1. påskedag allerede. Påsken er snart over og den ble liksom ikke helt som jeg tenkte den skulle bli. Ikke ble det noe tur i fjæra, ikke ble det noe sykkel tur og det har til nå ikke blitt grillet en eneste pølse. Men det får så være. Været har vært så innmari varierende, og dermed har både kropp og hode klart å overtale meg til å være inne å slappe av. 

Likevell, noen ganger sier bare noe meg at nokk er nokk og jeg må komme meg ut. Ihvertfall når man har vært inne hele dagen før. Slik var det på fredag, og jeg ble bare nøgd til å lufte meg selv. Det var og en av de dagene det faktisk var litt sol å nyte. Så jeg dro likså godt kameraet med meg. 







Og det var jammen fint vær når jeg var på jobb i går. Det er typisk min flaks. Det var litt kjedelig å sitte i lunsjpausen og se på det fine være utenfor. Når jeg endelig kom hjem fra jobb var jeg så sliten at jeg endte opp på sofaen under SnugRug'n. Og det tok ikke lang tid før gubben kom og la seg sammen med meg - og da var løpet kjørt. Det ble rett og slett en god blund på oss begge. Ikke så rart når vi sto opp kl 6 for å komme oss på jobb. Men hele blunden var veldig værdt det, for vi klarte å holde oss våken litt lengre utover kvelden.

Til middag ble det deilig påskeskinke med potetbåter, kokte gulerøtter og hjemmelaged brunsaus med en liten påskevri. Hadde i saft og skall fra en halv appelsin som ga den en frisk og god smak. Gjett om vi koset oss!

- Vi snakkes


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)