mandag, april 13, 2015

Mondays isn't nessesarily blue

Blåmandag? Nei det eksisterer ikke for min del. Det gjorde kanskje det en gang. Skal jo ikke nekte for at jeg i løpet av alle skoleneårene har sittet en søndagskveld eller to og tenkt "neei, ikke mandag og skole igjen". Heldigvis har jeg lagt det av meg. For mandag betyr ny uke og nye muligheter! Og det er jo noe positivt det. 

Rakk du ikke gjøre noe i løpet av forrige uke? Nå har du en helt ny uke å få gjort det på. Skole igjen? En ny uke til å gjøre det bra på, til å være fokusert å få gjort ting i tide. Ny uke og nye treningsprestasjoner. En helt ny uke til å få utrettet mye på, jeg klarer ikke se negativt på det. 


Når det er sagt har min mandag vært rolig og fin. Jeg har vasket en haug med klær. Jeg har lett fram det "gamle" fotoutstyret mitt og knipset noen bilder. Stativet og utløserne er jo noe jeg kjøpte over amazon da jeg var i England, så de i seg selv er jo noen herlige minner. Flittig brukt var det, og flittig brukt skal det bli igjen. 

Ellers så meldte hodepinen seg etter lunsj tider, og det satte jo stopper for en del. Jeg skulle jo egentlig avgårde og trene, men det ble te, ibux og sofaen i stedet. Har sittet å sett på gubben som har knøvlet med syklene ute på verandaen. Nå har han endelig fått til å ordne dem, hurra! Men gradestokken viser selvfølgelig 0 grader og det er vått på veiene ute. Piggdekk til syklene har vi ikke, og jeg tørr ikke legge ut på sykkeltur på null føre. Jaja, så ble det hverken trening eller sykkeltur idag da, men det kommer en dag imorgen :)



Gubben har ertet og plaget meg såpass i dag at jeg har sagt han er skyldig meg middag. Så har jeg nytt en god porsjon spagetti og kjøttdeig med hjemmelagd saus. Han er helt rå på den sausen altså, innmari god! Nå skal vel første episoden av Game of Thrones sesong 5 nytes. <3

- Vi snakkes 

9 kommentarer:

  1. Da håper jeg dette funker:) jeg er kjempe glad for at du har startet å blogge, du fikk meg til å få lysten tilbake:) men har funnet ut at viften til PCen er ødelagt noe som medfører at prosessen kan bli ødelagt når som helst.:( kan jo hende jeg kan låne Jørgen sin pc:)

    SvarSlett
    Svar
    1. uffda! Det er jo ikke bare bare å kjøpe ny heller. Håper du får noe til iallefall. Savner at du blogger :)

      Slett
  2. svangard@start.no13. april 2015 kl. 21:31

    Juhuu! :-)
    Mandag e ikkje så fæstlig akkurat når alarmen går gørrtidlig om morran, mæn ellers e den ok :-) :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ser den, er ikke ofte jeg står opp så tidlig på en mandag da. Men rundt kl 8 må jeg opp på en hverdag ;) Men det trenger ikke ødelegge resten av dagen! Er godt å komme seg opp og i gang ;)

      Slett
  3. Dette er bare en prøve, spent på om det virker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei pappa! Alle testene dine kom igjennom :)

      Slett
  4. Enda en test.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hm, ja da tror jeg jeg har fått gangen i det, men det er på langt nær selvforklarende.

      Slett
    2. Får dessverre ikke gjort så mye mer med kommentarfeltet. Men det blir enklest å bare velge "navn/nettsted" under "kommenter som", og bare skrive inn navnet ;)

      Slett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)