mandag, april 13, 2015

Monday again!

God mandag alle sammen! Håper alle har hatt en flott helg. Jeg avsluttet min slik som jeg liker det, med ukas siste treningsøkt. Og det med min supre venninne og treningsbuddy Veronica. Det ble en knallhard og god økt på ben og skuldre. Jeg har så vondt i stussen idag etter at Veronica introduserte meg for den super trendye øvelsen som alle jenter gjør for å trene, ja nettopp - stussen!


På fredag trente jeg og gubben bryst og triceps. Jeg har egentlig aldri likt benkpress og har altid følt meg veldig svak og ustø. Denne gangen satt teknikken så mye bedre og jeg fikk endelig til å ta ordentlig i. Og jammen fikk jeg også økt litt på vektene. Endelig begynner jeg å mestre det, og det føles så deilig. Det at jeg begynner å føle at jeg mestrer øvelsen gjør jo og at jeg liker den mye bedre. Det gjelder bare å ikke gi seg. Jeg er fortsatt stiv.  På tredje dagen!



Under gårsdagens trening trodde jeg ikke jeg skulle klare å gå rett hjem etterpå, men hjulbeint. Den nye øvelsen sørget for at det svei som bare det i beina. Jeg avsluttet det hele med å øke vekten på benpress, så jeg er kjempe fornøyd. Veronica er og utrolig gøy å trene med! Hun er en sterk jente og flink til å motivere. Også sørger hun alltid for at det blir tatt bilder. Det er morsomme øyeblikk å kunne se tilbake på, samt god motivasjon ;)

Ukas første trening blir gruppetimen PulsStep på 3T, om det blir ledig plass.

- Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)