mandag, april 27, 2015

March was pretty decent

God mandags morgen! Ny uke og knallfint vær, det må jo bare bety at denne uka blir bra. Når gubben kommer hjem fra jobb blir det vel kanskje en sykkeltur idag og. Men inntil da skal jeg være litt husmor her hjemme. Klær skal vaskes, oppvask skal taes, og jeg skal smått begynne med vårrengjøringen. I første omgang blir det å vaske bort støv fra vinduer, hylle, bokhyller og alle tenkelige overflater. Så får vi se da om jeg tar frem vindusvasken idag eller om jeg lar det vente til imorgen.

Her kommer iallfall mars måned i instagrambilder. Dette var måneden jeg var flink til å ta og redigere bilder, men glemte å poste mange. Så her er det også bilder som aldri rakk å komme på instagram-kontoen. Jeg har en tendens til å glemme den helt av. I mars ble det mye kaffedrikking, iallfall mye dokumentering av kaffedrikking. Jeg reiste og opp til Bodø for å besøke en god og godt savnet venninne av meg. Jeg var selvfølgelig på jobben hennes og fikk farget håret grått igjen, og vi storkoste oss med sushi, tapasmat og mye mer den helga.









Tilbake i Trondheim ble det en del turgåing på meg og gubben. Det ble slitte hender fulle av blemmer på trening. Og måneden endte i påske. En utrolig bra måned må jeg si, men April ble mye bedre. Så nå satser vi på at Mai vil toppe denne måneden igjen ;)

Ha en flott mandag alle sammen!

- vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)