søndag, april 12, 2015

January went by fast

God søndag alle sammen! Håper alle har hatt en fortreffelig helg. Den ble ikke så værst her heller må jeg si, føler faktisk at jeg har hatt helg til tross for at jeg jobbet igår. Jeg og gubben skulle egentlig opp til svigermor å spise middag, men gubben fikk migrene og da kom middag til oss istedet. Det var kjempekoselig! 

Uansett, tenkte jeg skulle begynne å dele bilder fra instagram i ny og ned, vet jo at det ikke er alle som har konto der. Disse er ifra Januar, en måned som gikk så alt for fort. Det var måneden Dexter ble kastrert, og for en herlig pus han har blitt etter det. Jeg hadde også mine øyeblikk når det kom til antrekk, og faktisk huske å knipse et par bilder. Det var i Januar jeg og for første gang presset appelsin juice helt selv på min fantastiske nye kjøkkenmaskin fra kenwood. Og sent i januar en gang satte jeg og en god venninne av meg oss mål om å klare hang-ups uten strikk til sommeren. 


Artig å se tilbake på disse små øyeblikkene :)

Nå skal jeg hive i meg litt mat før jeg skal på 3T og unnagjøre ukas siste økt - ben!

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)