torsdag, april 16, 2015

It once was February

God morgen! Kaffekoppen er drukket opp og jeg skal straks hive på meg treningstøyet og komme meg på trening. Men først ville jeg ta dere med på et tilbakeblikk på februar måned. 

31. Januar fylte Dexter 2 år og Jax fylte 1 år 4. Februar. Det ble så klart feiret med godbiter på dem begge. Etter som Dexter ble kastrert i Januar skinte den søte kosete persoligheten mer og mer igjennom, og det var så godt å se. Jeg bakte og glutenfrie kanelsnurrer for første gang, og tror faktisk jeg ikke har gjort det igjen siden. Må gjøres snart for de var rågode!

Ellers gikk måneden med til flotte turer langs Ladestien og opp til Geitfjellet, og så klart en god del trening. Energinivået økte og dagsformen var god, så det var jo god motivasjon i seg selv. Jeg har sagt det før, det er over ett år siden jeg hadde samme energinivå, og det er godt å ha det tilbake. 


- Vi snakkes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)