tirsdag, april 14, 2015

Hverdagskjærlighet


God tirsdag alle sammen! Flere som så første episode av sesong 5 av Games of Thrones igår? Råbra start synes nå jeg. Jeg er kjempespent på hvordan sesongen blir å utvikle seg. Gubben og jeg startet dagen idag med egg og bacon til frokost. Litt luksus i hverdagen må man ha. Deretter fikk jeg endelig gjort ukas første treningsøkt. 

Gubben trente bein og jeg trente rygg. Det må være en av de få gangene vi ikke har trent det samme. Det er jo fordi jeg begynner å bli veldig trygg på meg selv i mange av øvelsene. Idag fikk jeg perset meg ordentlig, ikke lenge igjen til jeg klarer 52,5 kg på markløft. Fremskritt, fremskritt! Hang-upsen sitter så mye bedre nå også. Merker det på holdning, antall rep jeg klarer og hvor øvelsen får kontakt. Jeg har lenge strevd med at jeg får mer kontakt i armene en i rygg, men nå er det slik det skal. Alt i alt en bra start på treningsuken! 


Da jeg dro fram kamerastativet i går var det noen som ble grusomt nysgjerrig, og det var minstemannen i huset. Jax kommer altså løpende tvert det går noen inn på soverommet, eller om noen holder på med noe. Igår skulle han så absolutt leke med beinene på stativet så da fikk han likså godt være med på noen bilder. Haha, vet ikke om staffen ble så godt mottatt!

Men så er vi jo sykt dårlige på å ta bilder av oss og kattene. Det blir som regel bilder med bare dem på. Så det var jo trivelig å få noen blinkskudd med Jax <3


I kveld er planen middag og få hentet en pakke fra Tine. Jeg har vist vunnet på en av delkonkurransene til YT's Nyttårsutfordring.  Det er en utfordring som går ut på å trenge 25 økter innen 1. mai. Jeg startet litt sent så jeg må bare henge i skal jeg klare de 9 siste før april er over. Synes likevel det er gøy å ha vunnet en av delkonkurransene!

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)