mandag, april 20, 2015

En liten kveldshilsen

God kveld! Det er vel første gangen jeg sitter å skriver ett innlegg så sent. Det er rett og slett fordi gubben er på nattvakt, og jeg føler ikke for å gå å legge meg alene i den kalde senga helt enda. Jeg må jo det til slutt da, skal jo på jobb igjen kl 15 imorgen. Men, først skal jeg nyte en deilig glutenfri grandis som jeg har råd til for jeg har fått lønning. Vi har holdt oss sånn i tøylene og spist billigst mulig i det siste at jeg føler det er ok å feire lønning med å skeie ut med junk food.



Det er tross alt en skikkelig tung mandag også, og jeg orker ikke lage mat. Jeg vil bare ha noe varmt i kroppen. Jeg tror jeg har gjespet i ett sett på jobb idag, første gang på lenge at en kveldsvakt har vært så tung. Jeg tror ikke det er meningen at kroppen min skal være oppladet 100%. Jeg er kanskje sånn som mobilene, at jeg trives best på 60-70%. Aldri under 50, og aldri helt full. For etter hvert som batteriene mine har blitt tappet litt og litt så har jeg følt meg bittelitt mer opplagt.

Jeg håper alle har hatt en grei start på uken iallefall! Noen har kanskje nytt godt vær, eller unnagjort ukas første trening? Eller vært på jobb sånn som meg? Gått og smågjespet mens man har ryddet papp og varelagt varer? Uansett hva vi har gjort, så kan vel ingen benekte at det blir godt å legge seg. En mandag kan være tøff på mange måter. Dog ei ikke en blåmandag! ;)

- God Natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)