onsdag, april 22, 2015

Date Night: Prequel

God Morgen! Det er onsdag og midt i arbeidsuken for mange. I dag har jeg fri, og det er egentlig ganske greit ettersom jeg jobber på lørdag. Selvfølgelig er kaffekoppen her og holder trøtte meg med selskap. Trøttheten presser på i pannen og legger trykk på øynene mine. Håper det letter snart for jeg har litt jeg må få gjort idag.

Jeg og gubben skal nemlig på date i kveld. Vi skal ut å spise på Frida, en mexikans restaurant som får mye skryt for god mat. Det er veldig lenge siden sist gang vi var ute og spist, for å ikke snakke om at det er lenge siden vi har hatt råd. Det har blitt mange kvelder med god mat og film/serie her hjemme, men det er ikke helt det samme som en date.



På en date så pynter man seg for hverandre. Man holder hender over restaurantbordet og stryker hverandre over håndbaken med pekefingeren. Man fotflørter under forsiktig under bordet som om man var nyforelsket og på date nr 2. Og man snakker om alt mulig, men spesielt fremtiden. Jeg gleder meg veldig, og sitter allerede å funderer på hva jeg skal ha på meg. En jentes største dilemma før en date.

Dessuten er det lenge siden vi har tilbringt ordentlig tid sammen. Gubben har vært på nattjobb, og jeg har vært på jobb når han har vært våken. Og han har dratt på jobb før jeg har kommet hjem. Men sånn er det når vi begge vil ha mest mulig jobb. Det er ikke alltid vi er samkjørte, rettere sagt er det en sjelden vare. Så da er det ekstra greit å ha litt kvalitetstid sammen :)

- Vi snakkes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)