tirsdag, april 28, 2015

Coffee in the morning

God tirsdags morgen! Jeg har nettopp sortert klesvasken og satt på dagens første maskin. Så mens den ruller og går skal jeg kose meg med en kopp kaffe å se om fjeset kvikner litt til. Det er nydelig vær i dag også og jeg må se til å få vært litt mer ute idag. Jeg sitter fortsatt igjen med følelsen av at jeg var alt for mye inne i går. Du vet, den typen dårlig samvittighet du får om sommeren for å være inne i sola.


I går gikk store deler av dagen til å vaske alle kriker og kroker, men det er deilig å vite at det er en stund til jeg trenger å ta en slik storvask igjen. Idag skal jeg vaske vinduene. Både innvending og utvendig. Jeg må nesten gjøre det før ytterveggene kryr av ekle kryp, hah. Vinduene ut mot gata ser jo ikke ut, og sola legger ikke noe skjul på det heller. Men, det er jo ikke noe problem når man har Jiff vindusvask settet. Det er bare å slurpe i seg kaffen og sette igang.

Etter på det tenker jeg at jeg skal gå meg en tur i sola, og avslutte den på 3T med litt styrke ;)

- vi snakkes 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)