mandag, april 06, 2015

Cardio needs to improve

Jeg sitter i sofaen og koser meg, og det gjør ekstra godt etter som jeg fikk unnagjort en grei treningsøkt for noen timer siden. Jeg må virkelig si at den økten satt langt inne. Lette meg ihjel etter noen øreplugger som ikke var å oppdrive. Og kroppen var rett og slett ikke helt med. Men en god 4x4 økt på elipsemaskin ble det. Det er innmari godt å kjenne kroppen jobbe etter en pause, så jeg sier meg fornøyd. Ekstra godt var det å strekke etterpå å oppdage at jeg får hele håndflaten i matta når jeg står med rette ben. Det har jeg aldri klart før - føles godt! 



Jeg savner virkelig å løpe, og når jeg ikke kan det blir det ikke mye kondisjonstrening. Og et par dårlige treningsår har heller ikke hjulpet på. Så jeg kan ærlig innrøme at kondisen min er mye dårligere enn den en gang var. For et par år siden var den innmari god. Jeg løp lenge, langt og i all slags vær. Flere ganger i uken.

Men så kom england og siste året på bacheloren. Og deretter kom arbeidsledighet og jeg var tappet for engeri. Det er over ett år siden jeg kom meg i jobb og det er først nå jeg føler at engergien er tilbake. Og det er så deilig!

Dermed er det bare en ting å gjøre med det. Jeg må skvise inn flere økter med intervalltreninger på elipsemaskin eller sykkel. Så krysser jeg fingrene for at det ikke blir så lenge til jeg kan løpe! :)

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)