tirsdag, april 21, 2015

Blue sky and sunbeams are one source of happiness

God tirsdag! Hvordan står det til med dere idag da? Her i Trondheim er det blå himmel og sol. Og det gjør så godt på humøret. Ikke bare er det deilig å skjenne solstrålene kile på huden, men lyset i seg selv er så deilig. Selv om jeg er inne nå så nyter jeg det deilige sollyset, for det gjør noe med lyset og miljøet inne også. Så digg!


Jeg sitter her og nyter en QuestBar og nypresset kaffe etter trening. QuestBar er så utrolige nydelig gode proteinbarer. Denne har jeg ikke smakt før, men bringebær og hvit sjokolade høres jo bare farlig godt ut. Den passer sikkert godt til deilig varm mørkbrent kaffe. Det beste av alt er jo at de er gulten frie! Dagens trening ble en kort ryggøkt etter som jeg ikke hadde all verdens med tid. Jeg klarte selvfølgelig ikke å motstå fristelsen av å kose meg i gubbens armkrok når han kom hjem fra nattjobb. Det er den beste måten å bli vekt på. Bare dumt jeg måtte stå opp og han kunne fortsette å sove. Men, jeg kom meg nå opp og fikk startet dagen og etter hvert kom jeg meg til 3T.

Trenet litt forsiktig idag etter som jeg klarte å dunke IKEAS største plastkasse rett inn i kneet jeg er plaget med på jobb igår. Ironisk nokk motsatte smerter nå enn hva jeg opplever etter trening. Likevell, ikke vits å ta for hardt i om man ikke er sikker på om kneet holder eller ikke (under markløft). Det gikk overraskende godt. Og jeg blir så utrolig glad av å se hvor mye større progresjon jeg har på hang-ups når jeg dedikerer mer til og gjør det flere ganger i uken. Har et blitte lite håp om at jeg klarer målet mitt om å klare 2-3 hang-ups uten strikk i sommer.

Det ble en kort økt også for jeg skulle rekke G-sport for å kjøpe meg jakke. Jeg har jo sittet i flere dager på nettsiden til G-sport og undersøkt. Der falt jeg pladask for en McKinley jakke. Allværsjakke. En jeg kan sykkle i, bruke i ruskevær og ha med på fjelltur. Og den hadde de heldigvis i min størrelse i butikken. Jeg er veldig fornøyd <3

Men nå må jeg løpe igjennom dusjen og ordne meg til jobb, og gi litt oppmerksomhet til pusene før jeg drar.

- Vi snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)