fredag, mai 02, 2014

Her first day away from them.


Åh, idag er den første dagen jeg skal være på jobb i 8 timer og jeg kommer til å tenke på Jax og Dexter konstant! Jeg gruer meg. For det blir unektelig en lang dag. Heldigvis er Marius hjemme med dem, det hadde blitt litt værre om ikke!  Meeen, der er enda er par timer til. Akkurat nå sitter jeg og koser meg med en kopp kaffe mens jeg følger med på kattene. Ha en fin fredags morgen! 

Today's is going to be my first day where I'll be at work for 8 hours and away from the cats. I am going to think of Jax and Dexter every seconds. It is going to be a long day. Luckily Marius will be home with them, I would feel a lot worse if not. But it is still a few hours to. Right now I am enjoying a cup of black coffee and watching the cats. Have a nice Friday morning!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)