søndag, mars 16, 2014

If I knew what to do with my hair I would have done it ages ago.


Jeg har nesten alltid hatt en plan når det kommer til håret mitt. Alltid hatt neste frisyre klar bare få uker etter siste klipp. Alltid hatt en ide om hvilken farge det skulle være. Nå som jeg sparer hår og det begynner å bli langt er det ikke aktuelt å klippe det annerledes.  I natt drømte jeg faktisk at frisøren klippte 15 cm av lengden og jeg var helt fra meg.

Og nå har jeg ingen planer når det kommer til hårfarge, men jeg vet jeg vil gjøre NOE. Gå helt platina blond? Spørsmålet er om jeg er villig til å fritere håret mitt. Jeg har jo alltid lovet meg selv at jeg aldri skulle bleike det mer. Ikke en gang til frisør. Skal jeg holde meg til å være brunette og irritere meg over at etterveksten er lysere? Hadde jeg vært blond hadde jeg ikke hatt noe imot at etterveksten var mørkere. Eller skal jeg prøve meg på en lys rød farge? Eller en ny versjon av ombre? Og som min kjære alltid sier "du er så elendig på å ta ett valg".


Blonde?


Other shades of blonde?


Brown?
With red undertone or highlights


Light red?


Ombre?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)