mandag, mars 17, 2014

Her favourite hairdo at the moment?


Could you possibly guess it?

Det var ikke før jeg begynte å jobbe på IKEA at jeg innså at en flette ikke var så dum en frisyre. Kall meg rar, men jeg har aldri likt å ha håret opp i en heste hale eller en flette. Om det er mine utstikkende ører eller bare alt for kort lengde på håret som har gjort det, det kan jeg ikke si noe på. Det er iallefall langt nokk nå, og fordelene med å få det bort fra ansiktet er så mange at ørene får bare stikke ut. Så da måtte jeg jo og løpe å kjøpe disse strikkene med metallring på som jeg alltid har hatt lyst på. Ja til tross for at jeg ikke likte frisyren. Haha. 

Så til jobb og til hverdags så er dette min nye go-to frisyre, enten jeg bare har en dårlig hårdag, dårlig tid eller lett og slett har lyst på flette! 





Sorry for not writing English on my latest post! Anyways, could you guess what I recently discovered. Yup, the high braid ponytail. I've never liked it, probably due to my protruding years or because my hair have never been long enough. Well, it is now - and I love it! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)