torsdag, januar 16, 2014

Shy rays of sunlight


Dette er den beste delen av vinteren. Når iskalde sletter og frosne hustak får et aldri så lite besøk av solens beskjedne stråler. Når glitrer i det lille laget av snø man har. Og når man vet at det blir bare lysere og lysere. Og så vakkert det lyse er! Elsker jo vinteren jeg, men får litt ekstra futt i meg av dette lyset. Hadde det ikke vært for at jeg har vært ute, og for at de eneste parene med joggesko jeg har står på jobb - så skulle jeg jamme ha jogget meg en tur. Men jeg blir nokk til å dra fram yogamatta for å fullføre en økt på den før lyset forsvinner helt.





I love this time of the year, and this part of the winter. When ice cold fields and frozen roof tops get visited by the sun's shy rays of warm light. When you know it will get a bit lighter every day. It kind of gives you extra energy.

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)