tirsdag, januar 07, 2014

Flashback 2013: Snow, squirrel, beach & airplane.

April:

Måtte jeg en svip tur hjemplassem og hente sommerklær...
I travelled to my home place to get some summer clothing...

Nøt jeg rolige øyeblikk i favoritthjøret i vår røde sofa...
I enjoyed relaxing moments at the corner of the red couch...

Kjøpte jeg hen herlig blomsterbukse på Forever21, som jeg den dag idag sliter med å finne noe som passer til...
When I returned to UK I bought this flower pants at Forever21, and to this day I still can't find anything that fit it perfectly...

May:

Kjøpte jeg meg en haug av accessories<3...
I bought a bunch of new accessories<3...

Vandret jeg rundt i West Park og tenkte mine siste dager i UK...
Strolled in the West Park with the squirrels and pondered on my last days in UK...

 Digget jeg brillene mine, som jeg faktisk kjøpte i April...
Loved my new glasses, which I actually bought in April...

June:

Å spise sushi var noe av det første jeg gjorde da jeg returnerte til Norge...
Eating sushi was some of the first things I did after returning to Norway...

Og her er grunnen til at jeg måtte hente sommerklær hos foreldrene mine i April...
And here is the reason why I had to pick up some summer clothing at my parents in April...

For jeg reiste nemmelig til Alcudia med gubben og familien hans knappe 12 dager etter at jeg var kommet hjem...
'Cause I travelled to Alcudia with my boyfriend and his family 12 days after returning home...

 Hadde en fantastisk uke!...
Had an incredible week there!....


...Og alt for fort var det tide å ta bussen tilbake til flyplassen og sette seg flyet hjem.
...And way to quick it was time to take the bus to the airport to go home.


-xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)