mandag, november 04, 2013

Show me your love lololo love!


Sitter at the moment og nyter en god kopp med Pai Mu Tan eller Madame Butterfly som kremmerhuset har valgt å kalle den, altså hvit te. Kulden krøp seg sakte men sikkert inn i kroppen og bestemte seg for å bli etter en times gåtur. Ikke at det var så kaldt ute, men noen ganger setter den seg bare fast. For de som lurer er hvit te tørket naturlig eller med damp, det er en skånsom fremstilling som gjør at teen er  propp full med vitaminer, antioksidanter og mineraler. Med andre ord godt for sjela. (og ja jeg er te-entusiast!)

Men, angående videoen så har jeg klødd i fingrene etter å dele denne på bloggen. Jeg har jo tenkt at det kanskje har gått litt vel mye i musikk i det siste, så jeg ville ikke overdrive heller. Det er bare at denne live opptredenen er så sinnsykt bra! De gir virkelig alt, etter ukesvis med hard trening - og jeg liker det jeg ser. Etter denne har de roet ned opptredenen betraktelig, noe som er forståelig med tanke på hvor mange music shows korea har som går ukentlig. Koreanske artister lever jo et ufattelig travelt liv.  Anyways, her er det bare masse glede og kjem! HyunA har på drømmeshortsen og Hyunseung har bare så ufattelig skills når det kommer til dans. Og jeg digger å se det live. 

Ellers håper jeg alle har hatt en fin start på uken, min har vært veldig trøtt og jeg kommer nokk til å ta tidlig kveld. 

My fingers have been itching to share this live act here on the blog. And I tried to postpone it as long as I could since there have been a lot of music update lately. But this is just too good to not share. I just love the whole act - they are giving it all! 

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)