mandag, november 25, 2013

It is Monday, No hard feelings, OK?


Å hjelpes meg, er det mulig å være så trøtt? Og jeg skjønner det ikke, når man legger seg kl 1 og står opp kl 9, bør man ikke være våken da? Neida, så ut som tidenes værste morratråll i trynet. Og for å ikke snakke om håret som stod alle veier. Det er egentlig det artige med å sove med håret i en ball på  hodet. Så selv om jeg skulle ønske jeg kom meg opp kl 7, så var det ingen vits å bli gretten og lage grimase for det. Men en ting var iallefall sikkert, jeg trengte min kopp med svart kaffe nå!

Så sitter i skrivende stund og nipper i en kopp som blir kald alt for fort. Burde virkelig spist frokost først, men noen ganger er jeg helt zombie inntill jeg har fått min coffee fix. Jeg har ikke en gang tent i ovnen. Og det sier vel sitt. Og jeg skulle vel ønske jeg hadde noe annet å komme med, men en hilsning til Mandagen er alt jeg har akkurat nå. Det er ikke nøye om jeg fikk gjort alt i rett rekkefølge eller ei, det er en ny uke med nye muligheter - og den bør startes med et smil!


Oh my gosh, is it even possible to get this tired? I had the worst morning face AND hair when I got up this morning at 9AM. Although I wished I was able to get up at 7AM there was no point in getting bitter, but I knew I had to have my morning coffee fix instantly. And right now I am enjoying one. Probably should have eaten breakfast first, but I wheren't in a state to even considering it. I didn't even make fire in the fireplace. So this is my solute to Mondays. Which order everything is done in isn't important at all, it is a new week with new possibilities - and it should be started with a smile!

- xox The Girl on Edge

5 kommentarer:

  1. Utrolig stilig antrekksbilde!

    SvarSlett
  2. Hihi. Jeg har altid lurt på hvordan du klarer å spise frokost før du drikker kaffe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var et stor mysterium for meg og imorrest. Er vel en kombinasjon av at jeg alltid drikker ett glass vann først og merker at jeg er sulten, og at jeg vet jeg blir "mett" om jeg drikker kaffen først. Da blir frokosten utsatt flere timer, noe som jeg alltid har annsett som "ikke bra" :P Takk for kommentar søta :D

      Slett
    2. Hehe.. høres jo veldig logisk ut^^

      Slett

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)