tirsdag, november 05, 2013

Home decor inspiration


Dagens gladmelding er at til helgen flytter jeg og min kjære til ny leilighet. Eller, det er jo bare opp trappa herfra. Iallefall fikk vi tilbud om det her i forrige uke og det tok ikke lang tid før vi bestemte oss for å si ja. Det skulle ikke så mye til for både separat kjøkken og større stue med peis og veranda fristet veldig. Leiligheten vi bor i er flott på alle måter, men stue og kjøkken er i ett rom, og du sitter i stua og ser på oppvasken... Det skal rett og slett bli litt godt å få separert aktivitetsområder ordentlig, og ha et større område å leve på. 

Og det er vell ikke så uvanlig at når man skal flytte til nytt hjem så begynner lysten til å ordne det å boble opp. Nå har ikke jeg råd til noen drastiske tiltak, men det er jo mange små og rimelige DIY's man kan gjøre selv. Så tenkte jeg skulle dele litt inspirasjon~.





Ellers håper jeg du har en fin tirsdags morgen :)

Just a bunch of home DIY project to inspire to make some decor! In a few days me and my boyfriend is moving to another appartment, one story up in the same building. The living room is bigger and gives us more space to live on and the kitchen is in a separate room. So I want to make decors and decorate propersly ~

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)