fredag, november 01, 2013

Happiness.

Den letteste måten å finne hverdagslykken er for meg å sette på høymusikk av dance og pop låter. Så gjør jeg hva enn det er jeg har planlagt, men med noen danse trinn i mellom og mye synging. Det er utrolig hvor glad man blir av det. Så jeg tenkte jeg skulle avslutte den deilige hjemme-alene fredagen jeg har hatt med å dele noen deilige låter jeg har hørt ekstra mye på i det siste. 

Og siden jeg er så ufattelig glad i k-pop låter, så ja, da blir det masse k-pop låter! ;)
Heller dette en musikken de spiller på festen over gata...



Elsker hun i parkeringshuset som bare vifter hendene til sjefen når skiftet er over, og springer av gårde!



Just sharing some songs I love an that makes me happy :)

 -xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)