torsdag, november 28, 2013

Christmas edition, by Mom

Åh, hvor herlig er det ikke å kunne ringe mamma å høre om hun har noe til overs når man ikke helt har råd til å kjøpe inn masse nytt julestuff? Det er veldig herlig, og jeg er så glad for at min mamma tok seg bryet med å sende. Og jeg var og hentet pakken i ettermiddag. Her er det mye nostalgi i en eske.


Og det er jo nesten som en mini-julaften dette, for det meste var jo en overraskelse bortsett fra gardinene som ble diskutert før pakken ble sent. Må si jeg storkoste meg, og jeg gleder meg virkelig til å pynte på søndag. Jeg har alltid foretrukket og klart å vendte med alle juleting til det var desember, men i år er det hardt! Kan ha noe med å gjøre at jeg for første gang skal pynte hjemmet til meg og gubben min til jul. Åh, søndag kom fort! 



Må også si at det heller ikke er værst at jeg er 23 år gammel men fortsatt krever adventskalender fra mamma, og som fortsatt har en mamma som orker! Jeg blir aldri for gammel til det, det er så stas å ha. Og det er på en måte en liten bit fra julen hjemme hos mine kjære foreldre. Mamma har jo og vært så super at hun har samlet en del oppskrifter på julekaker i en bok til meg, med masse råd og tips. Og da er det ikke så værts å skulle være hjemme fra til jul for første gang


I have a lovely mum who didn't hesitate to assist me with some Christmas decoration since I can't quite afford a lot of new stuff. And the only thing I knew how it would look like was the curtains, so the rest was full of surprises. Much like a mini-Christmas eve. Had so much fun unwrapping it, and now I can't wait for Sunday and 1st of December to come so I can decorate. So happy! My mum even made me a hand-written cooking book for Christmas, with her personal recipes and tips and tricks. Suddenly it isn't all that bad to be away from home during Christmas -  for the first time ever! 

- xox The Girl on Edge

2 kommentarer:

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)