mandag, oktober 07, 2013

The first day of the week.




[[ Top - Tommy Hilfiger(gift)// Shorts - BikBok// Biker tights - GinaTricot// Shoes - Ebay// Jacket - H&M// Scarf - GinaTricot// Ring - BikBok// Lipstick - ELF Studio matte lipcolour in Rich Red]]

Monday, Monday, Monday. The day that can and sometimes will define how the rest of the week will be. I started this day with sleeping way to long. So my goal for today has been to be very busy so I won't face another restless night, and make myself sleep long tomorrow too. Soon I'll go for a walk, then I'm going to swipe over the floors in the appartment before doing a workout. Then I'll be sleepy and ready for bed I guess. 

Have a good monday eve~! Let it define the rest of your week in a good way.

Mandag, mandag, mandag. Den første dagen i uken som kan og noen gang vill definere hvordan resten av uken vil bli. Jeg started denne dagen med å sove alt for lenge. Så målet mitt for idag er egentlig å være så opptatt og aktiv at jeg ikke vil møte enda en rastløs natt og sove like lenge imorgen og! Så jeg har tenkt å gå meg en tur, vaske gulvene i leiligheta og gjøre en liten trenings økt på ben. Da tipper jeg at jeg vil være trøtt og ganske klar for senga.

Ha en trivelig mandags kveld! Og husk å la den definere resten av uken på en bra måte.

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)