mandag, oktober 07, 2013

My life in cups of coffee pt.I

So, a couple of weeks ago I was trying to snap a good shot of my coffee cup to post it on instagram and my boyfriend said "how many pictures of coffee cups do you have now?". Well, it got me thinking. I honestly don't know. And THAT got me curious, and I haven't been able to stop thinking about it. So today I started collecting pictures of coffee cups in one folder. Since April 2012 I have at least taken 64 pictures of a coffee cup, I bet there is more. Because I have definitely missed some. Anyways, here is the first part of my life measured in coffee cups since April 2012.

Så, for noen uker siden mens jeg prøvde å få tatt ett godt bilde av kaffekoppen for å poste det på instagram sa kjæresten min "hvor mange bilder har du av kaffekopper nå?". Vel, det fikk meg til å lure. Og jeg innså at det vet jeg ikke. Og DET gjorde meg veldig nyskjerrig og jeg har ikke klart å stoppe å tenke på det. Så idag tok jeg grep og samlet alle bilder med kaffekopp på i en og samme folder. Siden april 2012 har jeg iallefall tatt 64 bilder med en kopp kaffe på, og jeg tipper det er mer. Jeg har definitivt gått glipp av noen. Uansett, her er første del av livet mitt målt i kaffekopper siden April 2012.



It started with simple instagrams back in April 2012. The last pictures here are from September 2012, meaning that in 6 months I took at least 32 pictures of my coffee cups. Fun to see how they all represent where I was and what I was doing. I can easily recognise which cups is from my parents place, my previous apartment, cafes, where me&my boyfriend lives now and from when I lived in England.

Det started med enkle instagrams i April 2012. De siste bildene er fra September 2012. Så det betyr at på 6 måneder tok jeg i hvertfall 32 bilder av kaffe kopper. Artig å se hvordan de alle representerer hvor jeg var og hva jeg gjorde. Jeg kan lett gjenkjenne mammas blomsterkopper og senseo maskin, koppene jeg hadde på hybelen, når jeg var på caféer, fra leiligheten jeg og kjæresten bor i nå og koppene jeg hadde når jeg bodde i England.

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)