mandag, oktober 28, 2013

Looking beauty in the world, is the first step of purifying the mind.


Mandag og en ny uke med muligheter. Tenkte jeg skulle starte uken med noen herlige iPhone bilder fra turen rundt Haukvatnet som jeg gikk forrige Torsdag. Jeg er ikke så veldig glad i å gå i skog og rundt vann alene, jeg skremmer meg selv så ufattelig lett. Så jeg overrasket rett og slett meg selv med å gå denne turen alene. Uten musikk på øret. Storkoste meg egentlig. Også er jo dette et vell brukt naturområde i Trondheim, følte meg ikke så alene.

Også er det så ufattelig nydelig der~





Nå er det på tide og få start på uken, så jeg skal ta fatt på å pakke ut av kofferten. Vi kom egentlig hjem til vår lille kjære leilighet i sentrum på lørdag, men hverken jeg eller M har orket å røre kofferten før nå. Også er det ett par husmor-ting som må gjøres, så da er det bare å legge fra seg alt av data og mobil, skru på musikk og få ting gjort! Ha en flott mandag :)

Figured I would start the week with some wonderful pictures from a walk around Haukvatnet last week. M & I came home to our apartment at Saturday, but neither of us have bothered to unpack before now. I have a bunch of stuff to do around in the apartment, so I better get the day started for real~ Have a good Monday :)

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)