mandag, oktober 21, 2013

Let silence take you to the core of life

Så da sitter jeg altså her på Stavset og nyter full stillhet. Det er ikke stort annet jeg kan gjøre, med en mystisk nakke/skulder skade som ikke kan forklares på andre måter enn at når jeg strakk meg igår morrest - så sa det pop i høyre nakke-skulder parti. Hodet kan ikke beveges stort, så da er det ikke så mye annet jeg kan gjøre en å sitte her da. Ikke at det er synd i meg i det hele tatt. Jeg har kaffe, varmeflaske, varmeplaster, tiger balsam, xbox, snacks og vin i kjøleskapet. Vinen er vel teknisk sett ikke min, men i følge lappen på kjøleskapet var det bare å forsyne seg. 

Jeg skal vell snart bryne meg på å koble til xboxen, den ble selfølgelig med oppover til stavset! Blir ikke mye farting rundt om kring, og da har jeg mulighet til å levle litt på Skyrim. Det er artig at folk rundt meg ikke trodde jeg var en gamergirl, men det er vel heller det at jeg aldri har hatt tilgang ;)








Bildene er for øvrig fra østre berg/moholt forige søndag, dra da jeg og V gikk oss en liten tur. (Blir ikke mange bilder tatt når man ikke gjør annet en å daffe)

Ha en super Mandag!

Managed to hurt/stretch my muscles on my right neck/shoulder, so I can't do much other than relaxing. Can't turn my head much, but otherwise I'm fine. I got tiger balm, my hot water bottle, coffee, xbox and much more. And of course we brought the xbox with us. Fun how people never thought I liked gaming, its just that I never had access to a console. Well, have a nice monday~!

- xox The Girl on Edge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)