søndag, september 08, 2013

Soya coffee latte with extra espresso and hazelnut






What is it with me and not updating on the current date the pictures are taken? Well, this is from Thursday when I went to take a cup of coffee at Choco Boco with N. It's been a while since the last time I have been at a café in the evening for a cup of coffee. Or as the header says; a soy café latte with extra espresso and hazelnut. I don't get why there isn't more coffee in these coffee drinks. And why the amount only goes from simple to double. I want a double (espresso) latte with extra double espresso!

On a side note, I love that it is notably getting darker at evenings~

Hva er det med meg å ikke blogge på dagen bildene er tatt? Uansett, dette er fra Torsdagen da jeg og N var og tok en kopp kaffe på Choco Boco. Det er alt for lenge siden sist jeg var på café på ettermiddagen for å drikke kaffe og skravle. Eller som overskriften sier; for å drikke en soya kaffe latte med extra espresso og haselnutt smak. Kan ikke skjønne hvorfor det ikke er mer kaffe i disse drikkene. Og hvorfor du bare kan få kjøpt drinkene med enkel eller dobbel. Jeg vil veldig gjerne ha en dobbel (espressp) latte med en ekstra dobble espresso!

Når det er sagt, så digger jeg at det begyner å bli merkbart fortere mørkt om kveldene~

X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)