mandag, september 16, 2013

Outfit on videotape



So, it is almost a week since I shoot this, but since I never am getting satisfied with how the video looks I'll just share it. I am totally new at EDITING videos so I guess I'll learn stuff along the way. And do turn the quality on full - and let me know what you think ;)

Jeg filmet dette for snart en uke siden men har aldri klart å bli fornøyd med den redigerte videoen, så jeg stopper bare for denne gang og deler den sånn som den er nå. Jeg står på helt bar bakke når det kommer til å redigere videoer, det har jeg aldri gjort før. Jeg vil sikkert lære noen triks etter hvert. Oh skru opp kvaliteten på max - og fortell meg hva dere synes :)

X X O X X    ( [ ] u [  ] )y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)