torsdag, september 05, 2013

Never eating dinner alone, ever.

I think we all can agree to the fact that it is pretty boring to make and eat dinner alone. Well, making it alone is okay, it is the eating alone phase that is awkward. So even though we had eaten together and seen each other the day before, I decided to walk to V's place and spend some time with her and the dog. We were both in the same situation - alone.

A friend of her came over to take some pictures of us, I am waiting to see the result, and hopefully I can share them with you. Afterwards we made lovely nachos, and watched a program on the television about giving birth. Not a standard thing to watch while eating but it lead to a lot of funny topics and a few tears in the eyes.

Jeg tror vi alle kan være enige om at det er ganske kjedelig å lage mat og spise middag alene. Det er jo gøy å lage mat, og har ikke noe imot å lage den alene, men det er så kjedelig å spise alene. Så selv om jeg var på besøk og spiste taco hos V dagen før, bestemte jeg meg for å ta turen dit i går og. Vi var i samme situasjon begge to - alene. 

En venn av henne kom også over for å ta noen bilder av oss, siden vi nesten har ingen ordentlige av oss sammen. Jeg venter på å få resultatet fra det, og kan forhåpentlig vis dele det her idag. Etter det lagde vi oss herlig nachos og så ett program på tv om fødeavdelingen på et sykehus i USA. Kanskje ikke en helt standard ting å se på mens man spiser men det ledet til en del artige samtaler og noen få tårer i øynene.









X X O X X    ( [ ] u [ ] ) y ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)