fredag, september 27, 2013

It has been a very quiet week indeed.

I cant believe I haven't blogged much lately, it is not like I have work to go to or anything. I have plenty of time. This is just me being sarcastic with it all, it's a way to deal with it. So I thought I would creep out of my cave and blog some pictures from earlier this week when I visited V and her adorable companion, Vinni the puddle.

Kan ikke tro at jeg ikke har blogget noe særlig denne uka, det er jo ikke akkurat slik at jeg har noe jobb å gå til. Jeg har uendelig med tid til å gjøre det jeg vil. Liksom. Neida, bare jeg som er litt sarkastisk med det hele, er bare en måte å takkle det på. Iallefall, tenkte nå jeg kunne dele litt bilder fra tidligere i uken når jeg var en tur til en god venninne og hennes ufattelig søte puddel, Vinni. 




It was a lovely evening with taco, television, dog cuddling and lots and lots of friend talk. It is good when you get to tell someone all of the questions and thoughts you walk around with, and to listen to someone else. Of course, we also went to take a little walk outside where the autumn have made it entrance. Leafs on the ground everywhere. I just love that the autumn is here!

Det var rett og slett en herlig og koselig ettermiddag med taco, tv titting, hundekos og mye venninne prating. Det er så herlig å bare få sagt alt som man går rundt og tenker på, og like herlig er det å lyttet til venninner. Og det ble selvfølgelig en liten rusletur ut i kjølige og høstlige Trondheim. Jeg elsker at høsten er her, alle strikka genserene er henta fram fra bakerst i skapet! 




X X O X X   ( [ ] u [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)