torsdag, august 01, 2013

EXO_으르렁 (Growl)_Music Video (Korean ver.)



I would be lying if I said EXO's new song isn't cool, pretty good and catchy. I know I'll be trying to sing that chorus main line, because I don't know Korean. Also this is an amazing one shot dance video, and I am a sucker for good dances. It is cool how they have been divided into two groups and how they have parted the video for each group, then they come together in the end. I wont for sure say that the groups have been divided as EXO M and EXO K because I don't know their names and which face who goes to it too well. And I love how the camera goes around them at the end. Such a good dance!

Jeg ville ha lyget om jeg sa at den nye musikk videoen og sangen til den koreanske gruppen EXO ikke var kul, god og fengende. Jeg vet jeg vil gå rundt de neste dagene å prøve å synge hovedlinjen i refrenget, fordi jeg ikke har peiling på hva de egentlig synger ettersom jeg ikke kan koreans. Det er uansett en ufattelig god one-shot danse video og jeg bare elsker god koreografi! Digger hvordan de har delt gruppen i to parter og har tilegnet de partene en del av videoen for seg selv, de kommer jo selvølgelig sammen som en på slutten. Og jeg bare elsker hvordan kameraet går rundt gruppen i slutten! 

X X O X X  ( [ ] u [ ] ) y ~ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Gjerne legg igjen en kommentar her! ;)